Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Thilde Nordlinder - 20 mars 2013 22:12

Hejj ! Jag trodde att jag hade bloggat MINST 3, men när jag kollade nu hade jag inte bloggat någonting!! Crazy girl ;p Måste dagdrömmt eller något :D Men jag har iaf varit med Olivia idag. Vi hade halvdag i skolan också så det var sjönt ;) Vi slutade alltså 12. När jag kom hem kom Olivia nästan precis :) Det kommer upp en video sen eller ikväll på kaninungarna. Dom fyllde hela 2 veckor idag, Tiden går fort!! Så man fick röra dom utan handskar :D
Klockan 16.45 åkte vi (olivia o jag) bussen till sörfors och därifrån gick vi till Näset! Det tog ca 15 min ;) När vi kom fram skulle jag låna en kavaj av Beccis för vi skulle fotas inför hemsidan, men den var för stor. Vi hade markarbete men hoppade lite oxå, som vanligt ;D
Efteråt skulle vi somsagt ta kort till hemsidan. Jag fick låna en annan kavaj eftersom Beccis var för stor. Det blev en svart ;) Ni får nog se resultaten senare ;D
Tog lite kort på kaninungarna:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards