Alla inlägg under december 2011

Av Thilde Nordlinder - 31 december 2011 16:46

Hej!  Nu ska jag äta middag  Jag ska äta en av mina favvo rätter! Det är krocketter och något kött! Skrover sen!! 


Av Thilde Nordlinder - 31 december 2011 15:38

Hej! Nu chattar jag med några på msn Idag vaknade  jag kl.11 Tidigare än igår iallafal! ses!


Nu kommer bilder:

 

   

\






Av Thilde Nordlinder - 31 december 2011 14:08

Hoppas alla få en bra sista dag på året! Hinner inte skriva mer nu har brottom, skriver mer sen!

Av Thilde Nordlinder - 30 december 2011 23:54

Hej! Nu har jag duschat! Nu ska jag, Jordan och mamma spela något spel som Jordan valde Ses.. 

Av Thilde Nordlinder - 30 december 2011 23:28

Hej! Nu sitter jag med Lillefot (min katt) i knät, han är så mysig!Men nu ska jag duscha...

Det är ju nyår imorgon!!  

 

Skriver senare!!

Av Thilde Nordlinder - 30 december 2011 20:47

Idag har jag inte gjort så mycket...  Jaja nu till rubriken, Jag skrev ju i ett annat inlägg att jag skulle typ som hyra en häst mm... Jag ska fortfarande hyra hästen men jag vet inte om det blir söndag-onsdag eller som förut måndag, tisdag, onsdag och fredan?? Iallafal så på torsdag till fredag ska jag sova hos Svea, Valter, Erika och Andreas! Om ni undrar vilka det är så är Erika mammas kusin och Svea och Valter är hons barn, Andreas är pappa till Svea och Valter! Det är Valter som ska ha dop på fredag. Det blir fortfarande världens bästa vecka men ännu bättre!!! Okej nu bärettar jag om idag. Först så sov jag till kl.12.55 Det var jätte skönt... Sen så spelade jag lite data och såg lite på TVn! Sedan åkte jag, mamma och Dennis till Ica, Dör köpte jag lite kaningodis och godis till mig själv! Igår blev kaninungarna en vecka!! Jag vet än inte hur många dom är men jag har minnst sätt fem stycken, men jag tror det är sex stycken! Jag tror det är två svarta, två vita men bruna eller svarta fläckar (det vet jag att det är) och två bruna... Jag är nästan helt säker på att det är två svarta också men inte helt hundra! jag får ingen bra bild på dom, dom är fortfarande mäst under ullen från Mercedez.. Men när jag får en bra bild på dom ska jag lägga ut!!

Nu ska jag spela Msp kiaoo!!


Kvällens program: Jag ska kanske se på film annars skriver jag senare vad det blev!!


(bara så ni vet, jag tästade göra ett inlägg utan smileys)!

Av Thilde Nordlinder - 29 december 2011 23:20

Hej igen!!Jag har folk som läser min blogg, men det vore jätte roligt om ni kommenterade också 

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards