Alla inlägg under november 2011

Av Thilde Nordlinder - 30 november 2011 21:26

Hej alla bloggläsare! Idag har jag varit hemma från skolan... Sen har jag bakat pepparkakor Det har varit en lång dag eftersom jag inte har fått röra så mycket på benet:( Så jag har bara suttit eller legat ner i soffan hela dagen:P


Kväällens program:Greys anatomy!

Av Thilde Nordlinder - 29 november 2011 08:00

Hej alla bloggläsare! Snart ska jag åka till stan... Där ska jag till sjukhuset och operera mig. Ses senare!

Av Thilde Nordlinder - 26 november 2011 14:06

Hej alla bloggläsare! Idag ska jag sova hos Olivia Så jag hinner kanske inte göra något inlägg ikväll:P Men då skriver jag imorrn istället! Nu har jag ätit mat, det va makaroner och korv mmm... Nu ska jag nog städa lite :/ Jaja ska juh åka till Olivia sen! 


Kvällens program: Vet inte vad vi ska se hos Olivia?

Av Thilde Nordlinder - 25 november 2011 15:49

Hej alla bloggläsare! Idag har jag städat kanin burar  Sen har jag inte gjort så mycket mer... Jo just det på tisdag ska jag till sjukhuset igen, gissa varför! Jo jag ska opereras... Har ju gjort det fyra gånger innan men aldrig har jag varit vaken förut Dom andra gångerna har jag sovit! Men jag får inte gå på skolan på tisdag eller onsdag! Måste vila benet."Ganska sjönt".  Nu snart ska jag äta, Ses!


Kvällens program: Vet inte...

Av Thilde Nordlinder - 23 november 2011 14:33

Hej alla bloggläsare! Idag fyller min mormor år Skriver mer när jag kommer hem! Ska åka nu:P  

Av Thilde Nordlinder - 22 november 2011 21:15

Idag var jag med Oliva! Vi tog ut Mercedez och Jan:) Mercedez sprang runt och helt pluttsligt lossnade hennes sele? Hon fick panik och sprang under vår altvan! Hon var där ett tag sen kom pappa och fick ut hon:P Den selen har lossnat förut:( 

Av Thilde Nordlinder - 22 november 2011 07:45

Hej alla bloggläsare! Nu snart ska jag till sklan Har nyss ätit  frökost  

Av Thilde Nordlinder - 21 november 2011 16:35

Hej alla bloggläsare! Idag har jag inte gjort mycket, Så har inte mycket att skriva...  Jaja skriver när jag kommer på något att skriva! 


Kvällens program: Hmm måndag...Vet inte? kommentera om ni vet något bra som går! 

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards