Alla inlägg under januari 2012

Av Thilde Nordlinder - 31 januari 2012 19:47

Hej! Har varit på ridning. Idag hade vi dressyr! Jag red Egin :D Han är jätte fin och snäll!!♥ Här kommer bilder på han:

   

Visst e han SÖÖT!?!♥♥♥ Jaja...

Nu sitter jag och ska spela Msp och äter på en morot (: Mmm... Skriver mer sen!!

Av Thilde Nordlinder - 30 januari 2012 21:12

Hej! Ska lägga mig nu ;P Har varit en bra dag! Efter skolan var jag med Hanna och sedan spelade vi Msp!! Men Good Natt nu!!!♥♥

Av Thilde Nordlinder - 30 januari 2012 18:42

Hej! Hehe.. Jo kanin-ungarna fick vara lösa i mitt rum, och då helt plötsligt hoppade två av dom upp i papperskorgen :D Här kommer bildbevis:

Det var en väldigt suddig bild... Här kommer en till men bara på den bruna:

   

Ganska suddig den med men jaja..! Ses!!♥

Av Thilde Nordlinder - 29 januari 2012 16:57

Hej! Igår morse åkte vi in till stan. Där såg vi på fotbollsmatch. Det var Giffarna som mötte Umeå. Det blev 4-0 till Gif!! Sedan efter matchen såg vi på bio. Vi såg på Tintin.

 

Den var jätte rolig, spännande och super bra!!!


När vi var på bion ringde Olivia. Jag kunde ju inte svara så jag ringde upp när vi var på väg hem! Hon undrade om jag kunde sova hos henne och sedan på söndag (idag) åka slalom! Det gick så klart för mig så vi åkte hem och sedan åt jag mat och matade kaninerna. Sedan skjutsade pappa mig till Olivia. När vi kom dit såg vi på Twilight Breaking Dawn (jag tog med den). Sedan klockan åtta såg vi på Gladiatorerna! När det slutade såg vi klart på Breaking Dawn! När vi sett klart gick vi och la oss! 


Vi vaknade klockan tjugo över åtta imorse (tack vare grannarna). Då satte vi på Twilight och såg lite. Sedan åt vi frukost. När vi var klara med allt åkte vi till sidsjön! När vi kom dit åkte vi slalom på en gång! När vi åkt ganska länge grillade vi korv. När vi ätit upp korven åkte vi mer. Sedan fikade vi och efter det åkte vi mer! När vi åkte hem till Olivia packade jag mina saker och sedan skjutsade Christina (Olivias mamma) hem mig! När jag kom hem gav jag mat till kaninerna! Sedan åt jag mat själv..!


Såå det var min helg ;P  Kuul?!? Jaaa det tycker iallafall jag!!

Av Thilde Nordlinder - 27 januari 2012 22:30

Hej! Idag efter skolan var jag med Clara och Hanna! Vi satt vid Msp och gosade med kanin-ungarna! Vi gjorde lite annat oxå ;P När Hanna hade gått hem såg Clara på film. Den hette Fullt hus! Den var bra men vi han inte se klart den. Sedan när Clara hade åkt hem åt jag mat. Vi åt potatisgratäng och kött. Det var gott!! I kväll såg vi på Tv. Nu ska jag och Jordan lyssna på Twilight lyssnar Cd. Sedan ska vi läsa Bamse ;P Ses!!♥

Av Thilde Nordlinder - 26 januari 2012 21:10

Tar en bit choklad från Åre Chokladfabrik :)


 

Av Thilde Nordlinder - 26 januari 2012 20:29

Hej! Har duschat klart nu :) Han varit på Friidrott! Det var jätte roligt men jätte jobbigt idag ;P  Först körde vi lite följa jon, sedan lite olika övningar, Sen lite olika springövningar, Efter det hade vi en jätte jobbig hinderbana :*),   Sedan på slutet (när nästan alla var dö trötta!) Jobbade vi två och två. Då gjorde vi lite olika saker blandannat hoppade groda över varandra, skottkärran, mm.... Idag klockan 16 somsagt kom mormor. Då åkte vi till Norra Berget, Där gick vi på prommenad med Diva i över en timme :) Det var jätte kul :D Förlåt men jag glömde knäppa kort på Diva ;'( Jaja här kommer en bild på när Diva var liten "valp" (hon  är fortfarande typ valp men stor!):

   

Hon var så gullig och är fortfarande Såå nu ska jag spela Msp tror jag ;D Och fika lite!!  Ses♥♥

Av Thilde Nordlinder - 26 januari 2012 14:58

Hej! Har tagit bort lite "bajs" ur Jans bur. Ska äta snart sen ska jag åka till mormor klockan 16. Hos mormor ska jag vara ett tag sedan ska hon sjussa mig till Hagaskolan (jag tror det hette så!). Där ska jag ha Friidrott. Så jag missar ridningen idag. Men jaja man hinner inte med allt ;P Hos mormor ska jag nog gå ut med Diva oxå ;P Här kommer en bild på Diva:

 

Det var en lite dålig bild men jaja.. Jag lägger nog ut någon mer bild ikväll:P Ses!!♥

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards