Alla inlägg under mars 2012

Av Thilde Nordlinder - 31 mars 2012 21:46

.. Jag kommer hem lovar jag och lägga ut bilder på kaninungarna! Idag har jag varit med Clara! Vi har hållit i och gosat med kaninungarna för första gången! Vi har också byggt som en lekhagetill dom! Dom värkadeuppskatta det! Jag kan ju inte lägga upp bild för jag bloggar från pappas mobil! Har typ tappat bort min, men jag hittar nog den när vi kommer hem!

Av Thilde Nordlinder - 30 mars 2012 14:24

Heey ! Såhär ser schemat ut för idag :

  • 07.10 vakna
  • 08.00 börjar skolan :/
  • 13.50 sluta skolan :D
  • 14.00 komma hem
  • 14.35 städa Jans bur ! 
  • ca 14.50 städa/röja undan på altan
  • ca 15.30(Om jag inte kommer på något annat viktigt att göra) gå till Hanna och välja kläder till klassfesten
  • ca 16.00 gå vi hem till mig 
  • ca 16.05 gosar vi med kaninerna och kollar på kaninungarna !
  • ca 17.00 äter jag nog mat ;)
  • ca 17.30 tar vi på oss kläderna till klassfesten och fixar iårdning oss :D
  • 17.55 går vi till klassfesten !
  • 18.00 fixar ( jag, Hanna, Cicci och Melvin) dekorationer osv till klassfesten !
  • 18.30 börjar klassfesten :D
  • 20.30 börjar vi städa i jympasalen (som vi har klassfesten i) 
  • 21.00 går jag hem !
  • Sen vet jag inte ! :D

Hoppas allt går bra och jag har kul :D ! ♥

 

Av Thilde Nordlinder - 29 mars 2012 16:03

Heej ! ( Bara så ni vet så är det andra gången jag gör detta inlägget ! ) Somsagt så har jag nyss sett 2 stycker uuurr söta kaninungar nyss ! Jag trodde ju alla var död ur den kullen men så var det inte märkte jag nyss ! Jag skulle städa Mercedez hus och då kom det en brun kaninunge ut ur det ♥ Det var en brun ♥  Den andra är vit - svart ! 


Igår kom ju dom två kanin - systrarna ! Bilder på dom inkl kaninungarna kommer som vanligt senare ;D 


Igår fyllde kaninungarna 2 veckor  

Berättar mer sen ! 

 

 

Av Thilde Nordlinder - 27 mars 2012 21:08

Heey ! Efter skolan var ja med Hanna ;) Vi gick ut med Olle & sen satte vi oss vid datorn !

När Hanna gått hem gjorde jag läxan ! Sen åkte jag på ridning ;) Vi red ut , jag på Steffi♥ 

Har gjort lite annat oxå ;P

Bjuder på bild på mii när jag fyllde 9 eller 10 :D 

 

Fin?? Kommentera järna!!

 

Av Thilde Nordlinder - 26 mars 2012 17:27

Heey ! Längtar såååå tills onsdag  Ska få två uur sööta kaniner då !! Här kommer bild på dom:

   

Den mörkaste heter Emmi & den ljusa Bella♥ & dom har härstammningsbevis så jag kan gå på utställning med dom osv... Jag längtar jätte mycket !!! 

 

Av Thilde Nordlinder - 26 mars 2012 15:07

Hej ! Nu ska jag och olivia städa mercedez bur ! Bloggar ner sen !

Av Thilde Nordlinder - 26 mars 2012 14:11

Hej ! Idag på skolan första timmen hade vi slöjd , jag har ju träslöjd , och då skärde jag upp nagelbandet :'( började blöda as mycket ! Nu är jag hemma ! Kom hem nyss;-) nu snart borde olivia komma ! Hon kommer med bussen;-) vi skulle rida men det blir inte så ! För maja (hon vi skulle rida hos) är sjuk:( så vi får väll hitta på något annat ! (bloggade från mobilen på ingen bild)

Av Thilde Nordlinder - 25 mars 2012 19:31

Heey ! tävlingen gick jätte bra ! Speciellt för att vara första gången jag red Okidoki ! Bilder kommer naturligtvis ! Bara inte nu... 






Igår var jag med kompis , eller vi var på hopptävling  Men det var ju bara hon som tävla ! Jag hjälpte henne att te.x borsta hästarna & gå med dom medans hon tävla ! Hon tävlade 3 hästar ! Så jag fick gå as mycke  När jag kom hem hade jag asont i fötterna ! Speciellt i vämster för har 4 myggbätt runt fotknölen  Jag vet ! Omöjligt ju typ ,  men sånt händer mig ! Nu pratar jag med Olivia på skype & sitter vid MSP ! Imorgon blir jättekul ! Efter skolan kommer Olivia & vi ska gå till Maja ( en kompis ) och vi alla 3 ska gå till ett stall ! Där ska jag rida Okidoki ♥ & vi ska gö lite annat oxå  

   

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards