Alla inlägg under maj 2012

Av Thilde Nordlinder - 28 maj 2012 21:34

Heej ! Idag efter skolan var jag med Cicci ! Vi släppte ut kaninerna i deras hage och sen gick vi till hon. Förresten så tror.vi att Mercedez snart ska få en till kull ;) LÄNGTAR!!!!! Hhiih :*! Men längtar MINST lika mkt till skolavslutningen nästa vecka på fredag!! Jaja... Hoss cicci såg vi på tv och studsade studsmatta ;D När jag gick hem åt jag mat och sen var jag ute med kaninerna<3 Knäpte några jättefina bilder på kaninerna men som jag inte kan lägga upp nu (bloggar från mobil) men jag lägger upp imorn ;P Då blir det nog också några andra bilder!!! Jag längtar tills på onsdag för då.................. Fyller Jordan år!!! :D GRATTIS!!!!!!!Nu ska jag nog sova snart ;) (kl är 22 men det ä något fel med bloggtidern!). Godnatt!<3

Av Thilde Nordlinder - 27 maj 2012 21:30

Heej ! Som överskriften säger så fick jag en ny kanin igår  Hon heter Fluffis och är 4år. Hon är vit med bruna fläckar. Här kommer en bild på henne:

   

(Hon till höger till er som inte vet att det är Emmi till vänster).


Igår till frukost blev det Smoothie♥ (eller imorse också)

 

Mm... Vad god den va !!♥


Imorse kom Clara till mig. Vi var och bada en lång stund och sen gick vi upp till mig och var ute med kaninerna. 

Sedan kom Hanna och sedan dess har vi badat två gånger till 


Förrästen, Ipren har inte hjälpt så mycket så jag ska nog operera till veckan !


Bloggar mer imorgon ;) Go´natt♥ 

   

Av Thilde Nordlinder - 24 maj 2012 22:21

Heej ! Idag efte skolan var jag med Julia och Cicci ;D Först var vi ute med.kaninerna och då kom Lina, Moa, Issa och Clara och kollade på kaninerna. Efter.en liten stund kom Hanna upp till oss. Lite senare gick vi ner.till stranden och BADADE. Det var jättesjönt i vattnet. När vi batat ett tag gick jag, Moa och Issa hem till Moa och hämtade honns kanin Daisy (dom anda stannade på stranden ;) Sedan gick vi alla hem till mig och höll på med kaninerna. Kväll var jag, mamma, pappa, Jordan och Julia på GIFmatch. (Julia följde med mig).Sedan har jag inte gjort så mycket mer.Bloggar från mobil så kan tyvärr inte lägga upp bild :( men jaja... Kommer kanske imorgon ! Bloggar mer imorrn, Ses!!<3

Av Thilde Nordlinder - 23 maj 2012 18:19

Heej ! Efter skolan städade jag undan lite saker ;P Sedan kolla jag på TV. Förut grillade vi kött och potatis  

Nu sitter jag i soffan och tittar på "Par i kungar" !

Ute springer kaninerna förfullt i sina lekhagar ;D

Har inget mer att blogga om just nu 

Kommer mer sen !!!

   

Av Thilde Nordlinder - 22 maj 2012 15:21

Heej ! Det va ett tag sen jag bloggade  Men ska börja göra det NU !!

Igår var jag på sjukhuset, det visade sig att jag hade en slags inflamation i knät (det är det som har gjort att jag "opererat" mig 5 gg). Så nu tar jag Ipren/Ibumetin 3 gg om dagen ! Och om inte det hjälper ska jag "operera" nästa vecka !

Idag efter skolan var jag och Cicci ute och gick med Haldir (Ciccis hund). Nu spelar jag lite Msp och läser bloggar   Ikväll blir det ridning (om jag kan känner mig täppt och har varit jättetrött på sistonde) men jag kommer nog gå !! Efter ridningen hämtar pappa mig snabbt när det är halvlek på Dennis match (på sörfors vallen inte lång bort från ridningen). Sedan åker vi och kollar på den ;) 


I helgen gjorde jag inget speciellt ;( Var typ bara med lite kompisar !! Jaja...


Kaninungarna har inte flyttat än, men dom är leveransklar ! Men har troligen hittat ägare till dom (2) som nog hämtar dom snart ;D


Bloggar mer sen ! Ses ! ♥

 

Av Thilde Nordlinder - 9 maj 2012 20:44

Heej ! efter skolan städade jag o Hanna ur Mercedez och Jans inneburar nu när dom flyttat ut. Sen gick vi ner till Hanna. Hos henne gosade vi lite med honns kattungar och sedan spelade vi "The sims 3 lyx & design"  

Vi spelade till jag skulle hem halv 5 ;) När jag kom hem åt vi mat. Efter det släppte jag ut Emmi, Bella och Mercedez i kaninernas "lekhage" och gick in en snabbis. Det var inte så smart för när jag kom tillbaka var bara Bella där  

Jag kollade upp mot vägen och på parkeringen blev Emmi "jagad" av Leo (grannens katt) ! Men Emmi tog det nog inte som en lek ! Jag chasade bort Leo och fångade in Emmi. Då var det bara Mercedez kvar ! Hon sprang under altan. Det svåraste stället att fånga hon på... Efter lång stund fick jag tag på hon !!! 


Nu ska jag nog fixa mig o så ;D Sen får vi se... 

   

Av Thilde Nordlinder - 8 maj 2012 11:26

Heej ! Är på prao ;D (Hoss Peter pappas bror på Nordichallen). Kom hit ca 11 och innan det var vi (mamma pappa o jag) på DollarStore   Köpte bla hårnålar   Nu spelar jag Msp, snart ska vi väll typ... Jag vet inte ;?

Men har iaf ställt dom frågorna som gick att ställa innan jag praoat klart ;) (frågorna från skolan).

Bloggar mera senare ;D

Av Thilde Nordlinder - 7 maj 2012 21:31

Heej ! Ida efter skolan kom Olivia. Vi hade kaninerna i "hagen" så dom fick springa lite. Vi hade oxå Mercedez ungar där idag för första gången ;D Ingen av dom stora brydde sig :) Sen hädde vi in ungarna í doms bur och vi gick in. När vi kom in plockade vi fram alla bakgrejer ! Vi bakade chokladmuffins till Dennis födelsedag (imorn).


Sedan skyndade vi oss och åt och sen gick vi till söforsvallen till Olivias fotbollsträning   Jag kollade bara på, är fortfarande inte sugen på att fortsätta ;?

Efter träningen kollade jag på film och nu snart ska jag nog sova 


Imorgon är det prao ;)

 

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards