Alla inlägg under april 2012

Av Thilde Nordlinder - 27 april 2012 20:05


Heej ! Gör ni ? Jag gör typ inge  Finns det NGT bra att se på tvn ???  




Idag har Ebba kommit hit :) Mamma, pappa och Jordan åkte till stan så Ebba och jag var hemma själv ;) Vi var mäst med kaninerna och kaninungarna ! Dom är så otroligt söta just nu !!! Dom är i den åldern som dom är som sötast♥




När Ebba åkt hem flyttade vi ut Bella till sin utebur 


Jag städade såklart ur Bellas innebur oxå ;D




Bilder kommer på de små sötisarna !♥ 

   

Av Thilde Nordlinder - 22 april 2012 21:50

Hej! Idag har jag varit på friidrott ;-) hinner inte skriva på mycket ner för mobilen håller på att ta slut på batteri :( godnatt bloggar ner imorgon! <3

Av Thilde Nordlinder - 21 april 2012 22:21

Heej ! Igår sov jag hos Olivia. När jag kom fram dit åkte vi på matforsbadhus ;) Men vi var bara där ca 30min för Olivia fick ont i huvudet :/ När vi kom hem till hon igen åt vi tacos   Rästen av kvällen titta vi på tv ;D


Idag var vi på BirstaCity  Köpte:

 

(tröjan och byxan) Snyggt?

Ca kl 15 blev vi hungrig, då åt vi på Mc Donalds ! :D

När vi kom hem från Birsta såg vi på tv och satt vid datan 

Ca kl 18.30 kom pappa och hämta mig ;) När vi kom hem åt vi tacos (mums två dar irad) !

Ikväll har mamma och jag mysit framför tv med ljus !

Nu snart ska jag sova ;/ Vi ska upp tidit imorn ;(


Kanske hinner blogga lite mer imornbitti !

 

 

Av Thilde Nordlinder - 19 april 2012 20:28

Heej ! Idag har jag och Hanna bestigit... Soligabacken  Duktiga vi va ;D Vi tig med oss varsin kanin. Jag tog Dumla och Hanna tog såklart Emmi♥ När vi var där uppe åt vi fikat  Däruppe hände massa roliga/knsiga saker som är lite privat och så  Hehe...

När vi kom tillbaka från "pickniken" gick Hanna hem. Då gick vi (mamma, pappa, Jordan och jag) till Lucksta dagis för att kolla på uppethus för vi gick där när vi va små :'D Efteråt gick vi hem och vi åt mat sen åkte jag på ridningen. Vi hade teori vi hade bl.a frågesport 

Nu är jag hemme ;) Ska äta kvällsfika ;D

       

Bjuder på SÖÖT bild på ena kaninungen♥♥♥

 

Av Thilde Nordlinder - 18 april 2012 17:22

Heej ! Efter skolan åkte vi på Ica ;D Köpte tidning (Pets) ! Ska snart sätta mig och läsa den ! Nu ska jag fixa med kaninera :D Bloggar nog mer sen ;P 

 

Av Thilde Nordlinder - 17 april 2012 21:02

Heej ! Svea (min tremänning som är 3 år) sov också hos Sara på torsdag till fredag ;) På fredagen åkte vi på timrå badhus :D Efter badhuset kom mormor och åt hos Sara ;D Sedan följde jag med mormor hem :')

Jag sov hos henne hela helgen xD


På lördag var vi på en äng på norra ! Där fick Diva (mormors hund) vara lös ;)

Jag tränade Agility med henne ! Det gick bra  

Hon var jätteduktig för att vara första gången !Hon hoppade iallafall över hindret :'D


På söndag var vi också på norra och tränade bl.a Agility !

Jag tränade också lite spår med henne ;D Hon var duktig på det också♥

Efter det var vi och kollade Dennis match, det blev 2-2 :D 

Jag åkte med Dennis hem efter matchen ! <'3 

När vi kom hem flyttade vi ut Dumla till sommarburen !

Igår var jag på skolan  Efter skolan var jag med Hanna  Vi städade lite och var med kaninerna, vi var också ute och gick med hennes hund ! På kvällen gick mamma och jag på en promenad, 4km blev det 


Idag var det första jag såg SNÖ !!! Jag tänkte NNEEEJJJ!!! När jag ätit frukost gick jag till skolan ! (Även fast jag hade/har ont i halsen)! Efter skolan kom jag på att Dumla var ute !! Men det gick/går bra för henne i snön ;) Hon verkar gilla snö !! 

Ikväll på ridningen hade vi hoppning :'D Jag red Steffi♥ Har tyvärr ingen bild på henne :'( Men här kommer bild på Dumla i hennes sommarbur :)

 

 Buren bredvid är tom ;) 

Nu ska jag snart sova    GoodNaatt ! ♥

Av Thilde Nordlinder - 12 april 2012 15:36

Hej! imorse (Eller kl11) kom linnea och ville vara med mig och olivia! Vi sa åklart ja ;) vi var hela tiden ute med kaninerna :-D vi gick förbi luckstalivs och köpte varsin glass :D vi var ute med dom i flera timmar! Jag hoppade lite med mercedez:-D hon är ganska duktig för att vara första gången iår;-) nu är vi (jag mamma pappa och jordan) påväg till sara och göran:-D vi ska äta middag där och efter det ska jag sova får inatt;D bloggar kanske mer sen! <3

Av Thilde Nordlinder - 11 april 2012 18:31

Heej ! Sorry att det inte har blivit något inlägg idag "förutom det inatt"  ! Har inte haft tid ! Olivia har ju sovit här ;) Till middag åt vi iallafall spagetti och köttfärsås ;p Sen har vi oxå suttit en hel del vid datan ;D Ikväll blir det väll film, mys och mer film :-D Bloggar mer sen !!

   

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards