Alla inlägg under juni 2012

Av Thilde Nordlinder - 28 juni 2012 19:59

Heej ! Idag har jag, mamma & pappa åkte bil längst Ljungandalsleden ;D Vi har stannat på massa Loppisar och fik. Vi åkte ca klockan 10 och kom hem ca klockan 17. Ca klockan 17.30 gick vi upp på hembygdsgården, för då hade Jordan Musikuppvisning! Den var bra ;) Nu sitter jag i soffan och har nyss ätit Glass & Jordgubbar! Nu chattar jag med Olivia på skype ;) Vet inte vad jag ska göra ikväll, blir väll att bada i poolen, titta på EM & chatta med Olivia. Ungefär som varje kväll ! :D 


Av Thilde Nordlinder - 16 juni 2012 23:05

Heej ! Har ju varit i Åre ;) Jag, mamma, pappa, Jordan & Olivia åkte dit i söndags ;) Vi åkte linbana, badade, kollade på Tännforsen (jättestort vattenfall), mm... Här kommer lite bilder:

Utsikt från hotellrummet!

På stan!

Linbanan vi åkte är den på mitten!

vi påväg till tännforsen, Till vänster William, Eddie, Jordan, Märtha, Olivia, Jag & pappa. (Eddie, William & Märtha träffade vi där uppe, Eddie går i min klass).

Tennforsen!

Tennforsen!

Jordan, Olivia & Jag i badet!

 

Olivia & jag åkte linbana, pappa och Jordan i bakgrunden! (mamma fotar).

Mamma, Jordan och pappa gick ner och Olivia och jag åkte linbanan ner!


Så det var lite bilder! Så, nu tittar jag och mamma på tv. Snart ska jag nog sova. 

Bloggar kanske mer sen!!♥

Av Thilde Nordlinder - 9 juni 2012 13:28

Heej! Sitter i soffan och har nyss ätit glass! Jordan och jag har hämtat (eller jag sa vad Jordan skulle hemta eftersom jag inte får gå) Ds och dvd till imorgon när vi ska till Åre ;) Nu kom mamma och pappa hem :D Dom har varit i stan ;) 


Bloggar mer sen!!

Av Thilde Nordlinder - 8 juni 2012 18:30

Hejj ! Allt gick somsagt bra ;) Ledse n att jag inte bloggat förräns nu men efter operationen var jag lite hängig och trött! Och sen var det middag och så... 

Såhärsåg det ut när jag emlade (det gör man för plåstret som kallas emla gör så huden bedövas):

 

Hehe... Nu har man gjort mys för sig i soffan. Får ju inte går förräns på lörda kväll eller måndag! Så nu blir det 2 dar nörda dator och TV!! Men då är jag nog uppvilad till på söndag, ska nämligen till Åre då ;) Och det speciella/roliga denna gången är att Olivia ska följa med  Kul!!!! En annan sak är att hon som ska ha kaninungarna som sommarkaniner ska hämta dom imorgon (lördag).


Men såhär ser det ut nu i soffan:


 

:3

Nu kollar vi (jag, mamma, pappa, Jordan & Dennis) på Fotbolls-EM! HEJJA Polen!!!


Jaja.. Bloggar kanske mer senare ;)

Av Thilde Nordlinder - 8 juni 2012 11:30

Tjoo! Nu är det de efterlängtade sommarlovet !! Åå så skönt det ska bli ! Men nu har jag lite brottom, Morfar och Elisabeth har nyss åkt och vi ska åka till sjukhuset nu ;) (Jag ska ju operera!).


Bloggar mer när jag kommer hem!

Av Thilde Nordlinder - 8 juni 2012 08:00

Tjaoo, vaknade nyss. Ska äta frukost och sen blir det å fixa håret, kläderna mm... Man kan ju bara hoppas på det bästa, att allt går som det ska !


Bloggar mer efter skolavslutningen !!!

   

Av Thilde Nordlinder - 6 juni 2012 19:58

Hejj ! Idag vaknade jag ca kl 10. Då ringde Cicci och jagvar med henne. När jag kom hem (ca 17) märkte jag att Mercedez entligen fött !! Vet inte hur många ungar det är?? :o Jaja... Nu sitter vi (jag, Jordan & mamma) i soffan och äter glass och tittar på Nationaldagsfirandet   


Nu till veckan ska kaninungarna (dom som är ca 12 v). Dom ska bli sommarkaniner ;) Så vi får tillbaka dom sen 


Bloggar kanske mer sen !! Ses! ♥

 

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards