Alla inlägg under januari 2013

<33

Av Thilde Nordlinder - 31 januari 2013 18:27

Heej! Ledsen för att jag inte har bloggat, gar inte irkat osv..! Ska bättra mig! (:
Idag har jag varit med Olivia. Vi satt vid datorn och så ;) Medans var mamma, pappa, Jordan & Andre (Jordans kompis) på badet.
När vi kom hem åt vi och sen satte jag mig o bloggade (:

Av Thilde Nordlinder - 27 januari 2013 13:47

Hejj <3 Mår bra nu! Har inte orkat blogga något igår, hade ont i magen osv.
Nu mår jag iallafall bra ;* ska till Olivia snart, Bloggar mera senare (:

Av Thilde Nordlinder - 25 januari 2013 20:45

Heej. Efter skolan åkte vi somsagt till stan! När vi kom fram köpte Jordan en present till en kompis han ska till på kalas imorn ;)
Ca halv fem brjade jag må jättedåligt och trodde jag hade fått magsjuka! Pappa hade det i onsdags. Men som tur var har jag inte spytt något!! <3 Hoppas jag inte kommer göra det heller ;*
Mår bättre nu ;)
Nu tittar vi iaf på på spåret (:
Bloggar mera sen!! <3

Av Thilde Nordlinder - 24 januari 2013 23:04

Av Thilde Nordlinder - 24 januari 2013 21:24

Heej! Ledsen för att jag inte bloggat varesig igår eller idag :/ Har inte haft tid osv osv...
Igår efter skolan städade jag hos kaninerna och på kvällen red jag ;* Hoppade med Lp som typ varje onsdag.

Idag efter skolan gav jag kaninerna mat och vatten. Sedan tittade jag lite på tv och ca klockan halv fyra åkte vi till matforsbadet. Där simmade o plaskade vi i ca en timme! På hemvägen åkte vi på ica ;* Där köpte vi mat o glass <33
När vi kom hem packade vi upp och åt middag.

Åtta tittade vi på Bones, nu tittar vi på Världens Historia ;)

Bloggar mera ikväll ;*

Ps: lite bilder från nya appar, är såå fin <33

<33

Av Thilde Nordlinder - 22 januari 2013 15:18

Heej! Skolan var väll okejj. Nu ska jag städa, fun!! Jaja... Bloggar mera sen :3

Av Thilde Nordlinder - 21 januari 2013 22:45

Ledsen för dålig uppdatering idag... Ca klockan ett åkte vi och badade i matfors. Clara förljde med mig och Jordan hade också en kompis. Klockan fyra kom vi hem. Då gav jag kaninerna mat osv... sedan åt vi mat, potatis o kött ;* Mums <3

Nu har jag nyss målat naglarna ;* Sitter och tittar på Medium med mamma och pappa.

Imorgon är det skola igen -.-' Längtar! NOT ;/ På kvällen har jag iallafall ridning, hoppning med bästa Lp <33

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards