Alla inlägg under februari 2012

Av Thilde Nordlinder - 29 februari 2012 21:49

Jag har ju VÄRLDENS goaste katt! Det ända han gör är att gosa!!♥ Love you Lillefot!! Min lilla "bladrashund", han är ju som en hund! Han går bredvid en till skolan! Och ska ALLTID upp i famnen och gosa! Det är klart han leker då och då men det är bara roligt! Nu ligger han som vanligt i mitt knä och väntar på att jjag ska gå och lägga mig för då sover han med mig♥ Det är så mysigt och han är så söt! Jaja... Ville bara säga att jag älskar dig min lilla "blandrashund"♥

Nu ska jag nog gå och lägga mig så han får sova med mig någon gång! Så Good Natt! Ses!!♥ (Hinner tyvärr inte lägga upp bild ;(

Av Thilde Nordlinder - 29 februari 2012 19:45

Hej!

Nu sitter jag och gosar med "Jan"! Han är så go, lugn, snäll, söt,  och så mycket mer!!♥ Kan tyvär inte lägga ut bilder på han nu för jag orkar nt knäppa -.-'' Men förästen jag kan lägga ut gamla :)

Det blev bara en för måste gå! Ses!!♥  

Av Thilde Nordlinder - 29 februari 2012 17:02

Hej!

Bloggar hemmifrån Hanna xD Vi har för en liten stund sen ätit mat och nu spelar vi MSP! Så ses!!♥ (Bloggar mer när jag kommer hem!)

Av Thilde Nordlinder - 28 februari 2012 16:30

Hej!

Idag efter skolan åkte jag, Hanna, mamma, pappa och Jordan till badhuset  Det var jätteroligt! Men vi hann inte vara där så jättelänge för snart ska jag ju på ridnning ;) Så nu har Hanna gått hem! Jaja... Nu snart ska jag äta middag, det blir stekt potatis , korv och ägg namm vad gott!♥ Jag bloggar mer när jag kommer hem, tiao..♥

Av Thilde Nordlinder - 27 februari 2012 21:46

Hej! Nu blir det ett kort inlägg för jag måste borsta tänderna! Så det blir bara ett stort Good Natt!♥

Ses!!♥ Hoppas ni haft en bra dag!

Av Thilde Nordlinder - 27 februari 2012 20:33

Hej!

Idag har 23 stycken kollat bloggen Jippi det var rekord! Här kommer bildbevis:

:D Jaja... Det var bara det! Men det var ju jättekul! Ses!!♥   

Av Thilde Nordlinder - 27 februari 2012 19:12

Hej!

Nu sitter jag nere i soffan med mamma och äter glass med chokladsås och strussel som jag sa Det är jättegott!

  

Ser det gott ut? Det är iaf jättegott! (somsagt ;P). Jaja... Ikväll blir det nog familjenannorlunda Nej! Glassen är slut Jaja... Så går det när man äter så fort! 
Ni får inte glömma bort att rösta! Men ses!!♥ Bloggar mer sen ;)





                                                                                                                                                                             Kvällens program: Familjenannorlunda! 


Av Thilde Nordlinder - 27 februari 2012 17:57

Hej!

Nu har jag ätit mat. Det var jättegott! Det var som sagt citronfisk, potatis och sallad Nu är jag jättemätt! Till efterrätt blir det glass, chokladsås och strössel Nee skojja bara ska vara en sånhär Smiley:Det blir jättegott det också men det blir sen det ;) 

Presentation


Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag är en tjej på 11 år som fotar med en Nikon D3100! Här kommer jag blogga om mitt liv, mina vänner, mina djur och självklart massor med bilder! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! Vore kul ;*

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag skulle färga håret, vilken färg tycker ni??
 Svart
 Brunt
 Vitt
 Blått
 Grönt
 Lila
 Snagga!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://oliviajohnston.blogg.se/

Översätt!


Ovido - Quiz & Flashcards